انتخابات

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم تهران از دقایقی قبل در میدان انقلاب آغاز شد.

اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک‌کُش / شعار مردم تهران در تجمع ضدصهیونیستی میدان انقلاب: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مردم انقلابی ایرانی اسلامی سراسر کشور با حضور خودجوش در میادین اصلی شهرهای خود تجاوزات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند.

جمع گسترده ای از مردم تهران هم با برگزاری تجمع در میدان انقلاب ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شورای هماهنگی انقلاب اسلامی برای برگزاری تجمع در تهران فراخوان داده بود، با این حال مردم شهرهای دیگر نیز همزمان برای حمایت از مردم فلسطین به خیابان آمدند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر الله اکبر، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه انزجار خود را از جنایات صهیونیست‌ها نشان دادند.

برخی از مردم تصاویری از رهبر انقلاب، سردار سلیمانی و همچنین تصاویری از شهدای اخیر غزه را با خود همراه داشتند.

علیرغم اینکه تجمع در تهران از ساعت ۱۵ آغاز شده ولی با گذشت یک ساعت از آغاز تجمع جمعیت همچنان از خیابان های اطراف در حال ورود به سمت میدان انقلاب هستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اجتماع عظیم مردم تهران در محکومیت کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین توسط  رژیم دیو سیرت صهیونیستی که ولیده منحوس آمریکاست ساعت ۱۵ در میدان انقلاب برگزار می‌شود.

در بخشی از اطلاعیه آمده است که ما آمریکای جنایت کار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می‌دانیم. مردم سلحشور وظلم ستیز ایران، امروز در سراسر کشور خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه‌ رژیم کودک کش صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.

قرائت قطعنانه تجمع کنندگان

در ادامه این مراسم، قطعنامه تجمع کنندگان توسط حجت الاسلام محمودی قرائت شد.

خشم مسلمانان جهان از جنایت صهیونیست ها

از شب گذشته و بعد از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه و قتل عام گسترده مجروحان و مردم و کودکان پناه گرفته در این بیمارستان، بسیاری از مردم کشورهای اسلامی و هم وطنان ما در ایران اسلامی به خیابان آمدند و جنایت ناجوانمردانه صهیونیست ها را محکوم کردند.

منابع آگاه در منطقه نیز پیشتر اعلام کرده بودند حمایت های مختلف آمریکا از رژیم صهیونیستی آغاز شده که در یک مورد بارگیری بمب های سنگرشکن GBU از پایگاه های مختلف به مقصد سرزمین های اشغالی انجام شده است. این بمب های قدرتمند توانایی انفجار پس از نفوذ به سطوح سخت و قدرتمند را دارد که امکان تخریب بالایی دارند. حضور وزیر دفاع آمریکا و وزیر خارجه آمریکا نیز پیش از سفر بایدن نقش آفرینی جدی آمریکایی ها در این جنایت را روشن می کند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.